Pages

Monday, March 7, 2011

short update!!

hello everybody...

tetiba tergerak pulak nak update blog kan.. kata diari kan.. nanti bila aku nak tulis buku log practikal training tu adelah sumber rujukan apa yang aku buat hari  ni kann..

hari ni saya praktikal sorang lg.. huhu.. abes dah sumer blog aku kaji dan baca.. but but but tadi kan i attend meeting!!! bangga kan.. bukan meeting yang i duduk pastu dengar je tau.. i jadik tukang picit button nak tukar slide.. rasa macam secretary plak kan.. sceretary yang berkarisma ok.. see i org penting dlm meeting..tanpa i mesti meeting tak berjalan.. hehehe.. (terus tukar kata ganti nama.. secretary kate)


*sambung makan pulut kuning



banyaknya aku mkn benda nih


secretary yang berkarisma


2 comments:

sue perbs.. said...

bleh la jdi secretary.. mencabar tu tekan next slide

farah ashikin said...

betul2.. kalo tersalah tekan kan susah..
hahahaha