haii!!
dah lama dah tak main benda ni.. tapi sebab request tak berhenti.... amek ko!! dah start addicted balik.. dulu ye laa.. masa praktikal.. malam sekejap je.. kena tido awal.. dekat opis pakai broadband je plak.. sumpah lembap macam katak (tak tau ape kena mengena dengan katak).. lagi lagi kalau dah limit..
setelah menjadi panganggur tegar selama beberapa minggu~ dah nak masuk sbulan dah pun... huh.. aku main balik game nih.. start laa.. sape suh korang still antar request game tu kat aku.. pasni sila bantu saya besar kan bandar saya.. hell yeahhh!!
eh jap.. laptop ni xde snipping tool.. kejam betul.. baru ingat nak buat promosi bantu bandar saya.. cehh!! semua org tau kan cityville tu ape?? jawab tau je.. terima kasih..
p/s: al-fatihah for landslide victim :(
Showing posts with label xde duit. Show all posts
Showing posts with label xde duit. Show all posts
Monday, May 23, 2011
Monday, September 6, 2010
saya nak barang free!!
assalamualaikum n selamat berpuasa..
sedar x sedar dah nak abes pose kan.. mcm skejap je rasa.. x sempat nak beribadah bnyak2 (menyesal).. lagi berapa ari je lagi nak raya.. best2.. bley makan puas2.. pakat la ye kawan2ku buat open house.. mesti datang punya laaaa.. yang penting skali u all masak kena sedap.. hehe.. baru laa bley mkn sampai tambah2..
sempena ari raya yang bakal menjelang ni jangan harap laa korang nak dapat duit raya daripada aku.. nak tau sebabnya??? sebab duit PTPTN aku dah abes.. btw kalo ade lagi pun bknnya aku nak bg kat korang pun.. mcm x caye je duit 2 dah abes.. mak aku ckp aku mkn duit 2.. tp mn ade.. bknnya sedap pun makan kertas.. buat sakit perut jee... lepas cuti raya ni aku hanya bergantung kat duit parents aku jee dan sedikit duit raya ehsan daripada sesiapa yang sudi memberi.. sob..sob.. so to all my friend pasni kite makan kat medan je ye.. air kite buat sendiri kat umah...
aku dah puas mengkaji mn duit aku pegi.. aku x nampak pun hasil dye melainkan sepasang kasut, sebuah beg n beberapa helai baju.. itu saja.. makan mahal sangat ke kat shah alam?? aku rasa sebab aku makan banyak kot.. huhu.. pasni aku berharap ade laa org bg aku benda2 free untuk aku nyambung hidup sebagai seorang pelajar universiti.. antara benda free yang bley disumbangkan ialah:
hoho.. ini antara wishlist aku pada malam yang penuh berkat ini.. dah mcm sorority life plak aku rasa..
sedar x sedar dah nak abes pose kan.. mcm skejap je rasa.. x sempat nak beribadah bnyak2 (menyesal).. lagi berapa ari je lagi nak raya.. best2.. bley makan puas2.. pakat la ye kawan2ku buat open house.. mesti datang punya laaaa.. yang penting skali u all masak kena sedap.. hehe.. baru laa bley mkn sampai tambah2..
sempena ari raya yang bakal menjelang ni jangan harap laa korang nak dapat duit raya daripada aku.. nak tau sebabnya??? sebab duit PTPTN aku dah abes.. btw kalo ade lagi pun bknnya aku nak bg kat korang pun.. mcm x caye je duit 2 dah abes.. mak aku ckp aku mkn duit 2.. tp mn ade.. bknnya sedap pun makan kertas.. buat sakit perut jee... lepas cuti raya ni aku hanya bergantung kat duit parents aku jee dan sedikit duit raya ehsan daripada sesiapa yang sudi memberi.. sob..sob.. so to all my friend pasni kite makan kat medan je ye.. air kite buat sendiri kat umah...
aku dah puas mengkaji mn duit aku pegi.. aku x nampak pun hasil dye melainkan sepasang kasut, sebuah beg n beberapa helai baju.. itu saja.. makan mahal sangat ke kat shah alam?? aku rasa sebab aku makan banyak kot.. huhu.. pasni aku berharap ade laa org bg aku benda2 free untuk aku nyambung hidup sebagai seorang pelajar universiti.. antara benda free yang bley disumbangkan ialah:
banyak ni pun xpe..
kalo bley nak kaler lainn.. x mau itam
i love jimmy choo
kalo dpt stefan skali pun xpe
hoho.. ini antara wishlist aku pada malam yang penuh berkat ini.. dah mcm sorority life plak aku rasa..
Subscribe to:
Posts (Atom)