tak boleh tido.. tak boleh tido.. aiyark.. online guna broadband.. sebab takut nak bukak wifi.. nanti kena marah sebab tak tido lagi.... lama gila tak guna brodband lembap nih.. tapi kat sini laju plak.. kat kl slow.. aishh tak paham..
bye nak selongkar tumblr plak.. daa
sweet dreams everybody
Showing posts with label xde keje. Show all posts
Showing posts with label xde keje. Show all posts
Tuesday, July 5, 2011
Monday, May 23, 2011
cityville
haii!!
dah lama dah tak main benda ni.. tapi sebab request tak berhenti.... amek ko!! dah start addicted balik.. dulu ye laa.. masa praktikal.. malam sekejap je.. kena tido awal.. dekat opis pakai broadband je plak.. sumpah lembap macam katak (tak tau ape kena mengena dengan katak).. lagi lagi kalau dah limit..
setelah menjadi panganggur tegar selama beberapa minggu~ dah nak masuk sbulan dah pun... huh.. aku main balik game nih.. start laa.. sape suh korang still antar request game tu kat aku.. pasni sila bantu saya besar kan bandar saya.. hell yeahhh!!
eh jap.. laptop ni xde snipping tool.. kejam betul.. baru ingat nak buat promosi bantu bandar saya.. cehh!! semua org tau kan cityville tu ape?? jawab tau je.. terima kasih..
p/s: al-fatihah for landslide victim :(
dah lama dah tak main benda ni.. tapi sebab request tak berhenti.... amek ko!! dah start addicted balik.. dulu ye laa.. masa praktikal.. malam sekejap je.. kena tido awal.. dekat opis pakai broadband je plak.. sumpah lembap macam katak (tak tau ape kena mengena dengan katak).. lagi lagi kalau dah limit..
setelah menjadi panganggur tegar selama beberapa minggu~ dah nak masuk sbulan dah pun... huh.. aku main balik game nih.. start laa.. sape suh korang still antar request game tu kat aku.. pasni sila bantu saya besar kan bandar saya.. hell yeahhh!!
eh jap.. laptop ni xde snipping tool.. kejam betul.. baru ingat nak buat promosi bantu bandar saya.. cehh!! semua org tau kan cityville tu ape?? jawab tau je.. terima kasih..
p/s: al-fatihah for landslide victim :(
Monday, April 11, 2011
ten ways see thai ghost..
dear semua orang,
tadi boring boring than i decided to watched this movie..
sorry laa movie yang aku tengok ni tertinggal zaman sikit..
tadi boring boring than i decided to watched this movie..
sorry laa movie yang aku tengok ni tertinggal zaman sikit..
sebenarnya tak habis pun tengok lagi.. cerita hantu thai kan.. biasa laa.. terkejut gila nak mati.. siap mata terkeluar lagi.. adeyh.. tapi movie ni serius seram.. maybe sebab aku duduk kat hujung office ni pastu semua orang takde kat level nih.. kalau tengok ramai ramai tak takut kot..
sinopsis (copy je) :
in Thailand, Chongkwai is welcoming his friends Ted and his cousin May and Kofei and his girlfriend April from Hong Kong. While in a tourist tour, they see an accident on the road, and when they return to Chongkwai's home, they decide to tell ghost stories. Chongkwai shows them a mystic book with ten ways to see spirits and they decide to follow the procedures. When Kofei vanishes, April tries to fin him, while Ted and May runs back to Hong Kong. But the spirits do not leave them and insist to play with them. Ted and May return to Thailand trying to stop seeing ghosts.
tapi cerita hantu thai ni menggelikan laa.. dah laa hantu huduh pastu tak tau laa nak cakap macam mana... tapi hero dia punya muka macam pakwe yuna tu laa..
p/s: btw cerita ni dah lama.. saja je nak story kat sini.. :)
Saturday, July 17, 2010
haiiii...
haiiiii,
sebenarnya aku tgh bosan gler tahap tapir nih.. walaupun aku pny resume x siap lg tp xde mood nak buat.. huhu.. geli plak aku nak puji diri sendiri bnyak2 ni kan.. btw, sentiasa laa mendoakan saya agar berjaya ye.. aminnnn..
sebenarnya aku tgh bosan gler tahap tapir nih.. walaupun aku pny resume x siap lg tp xde mood nak buat.. huhu.. geli plak aku nak puji diri sendiri bnyak2 ni kan.. btw, sentiasa laa mendoakan saya agar berjaya ye.. aminnnn..
Subscribe to:
Posts (Atom)
