Pages

Showing posts with label glee. Show all posts
Showing posts with label glee. Show all posts

Friday, June 3, 2011

belum bersedia lagi..

selamat malam..

suddenly i forgot want i want to story.. haha.. sorry.. aku dah type tajuk dengan penuh konfiden.. lepas tu pegi main facebook, and start IM.. then when i come back, i already forgot about it.. tido dulu kot.. maybe lepas ni aku ingat aku nak cakap ape..

p/s: maybe kena makan kismis banyak banyak

Wednesday, March 30, 2011

saya anti sayur!!

heyy universe,

tadi lepas buat questionnaire membunuh tu (jangan laa salah lagi.. tak larat dah nak buat soalan nih.. jawab soalan lagi senang dari buat soalan ok!!) aku pun baca laa blog susu sejat tu kan.. tu yang entry pasal kawan dia tak makan sayur tuh..

waah samalah kita tak makan sayur!! sayur tak sedap.. rasa dia pelik.. kalau boleh sekecik kecik sayur tu tak boleh masuk dalam mulut.. nanti rosak selera.. tapi bukan semua sayur yang aku tak makan.. kobis  aku makan!! kacang panjang makan!! tomato makan!! tapi depends dengan cara masak laa kan.. kalo kat kedai punya tak suka laa.. kalau home made punya aku bedal je.. cuma tak makan sayur yang berklorofil nih.. yang hijau hijau pelik nih..

risau gak bila si susu tu cerita kawan dia selalu pening kepala.. maybe bukan sebab tak makan sayur kot (suka hati aku je).. mak cakap kalau nak kulit licin kena makan sayur.. kawan mak cakap "kena paksa anak akak makan sayur"..  tapi anak mak memang takkan makan sayur...

p/s: kena beli supplement nih..
p/s/s: teringin nak makan kfc famous bowl.. xde sayur punnn

Friday, March 25, 2011

stress la uollss

hey,

aku rasa aku ade problem dalam soal-soal mengendalikan stress.. rasa-rasanya dah cukup bagus stress sorang sorang tanpa melibatkan orang lain, tapi kenapa muka yang menjadi mangsa???

nak exam jerawat naik.. sentap sikit pun jerawat naik.. kuat berangan jerawat naik.. kutuk jerawat orang pun jerawat naik.. salah makan jerawat naik.. tak cukup tido jerawat naik.. aisshh..

PEGI SANA KAT ORANG LAIN.. SAYA TAK SUKA ANDA..


ok sumpah ko buruk.. Tak sukaa
jerawat keji ni bukan aku punya ok!!

p/s: satu tak baik dah tumbuh lagi satu
p/s/s: penat dah tonyoh krim kat muka
p/s/s/s: kena kurangkan lagi makan sayur kot
p/s/s/s/s: tak pun kena tengok rango..

Wednesday, March 23, 2011

how i look today







* image from google

p/s: waa... nape ngan aku nih??
p/s/s: tak suka kamu, kamu dan kamu
p/s/s/s: R.I.P elizabeth taylor (27 February 1932 – 23 March 2011)

Monday, March 14, 2011

reminder!!!

dear farah ashikin,




please tengok dulu nama pengirim sebelum hantar mesej,


kan dah malu sampai sekarang..


clumsy clumsy clumsy..


xoxo

Monday, February 28, 2011

hari ni kan ujan..

assalamualaikum,

tadi kan masa nak balik umah, hujan turun.. lebat gilak pulak tu.. masa keluar opis tadi tak ujan laa plak.. dah laa tadi kat opis rasa sunyi, sebab girlfriend tak datang sebab kabinet (???) so takde laa orang nak ngumpat.. sian kannn???

pastukan bile turun dari LRT, hujan turun mencurah-curah.. lepas tu payung tak bawak pulak dan tak tau laa kat mana kedudukan payung tu sekarang.. sedih kan?? lepas tu lagi sementara tunggu ujan berhenti pegi la beli ayam goreng uncle bob tu.. pastu makan laa sorang-sorang sambil tunggu hujan berhenti.. kalau hari-hari hujan macam mana laa hasilnya kan?? bukan setakat timbang kontena kata berat aku 50kg, timbang yang kat pasaraya tu pun boleh kata berat aku dua kali ganda dari tuh..


depressed sejak timbang aritu

masa tengah makan ayam dengan rakusnya tu kan ade kucing sibuk-sibuk kat situ jugak...terkelip-terkelip mata dia pandang kita tengah makan.. oii kucing!! ape ko ingat mate ko tuh lawa sangat nak tenung orang camtuh.. sebab tak suka ngan kucing tu kita tros balik umah ngan hujan yang tak berhenti lagi.. nak tau yang citer yang paling sedih.. sampai je kat umah hujan terus berhenti.. adeyh.. dari lebat terus takde air yang menitik langsung

Tuesday, June 8, 2010

result kuar besok?????

OMG!!! aku seperti biasa blom ready utk menghadapi hari2 seperti itu.. tekanan mental dowh... cmner la keadaan result aku??? time ni laa aku menyesal sbb x buat btl2 aritu ps2 buat azam nak blaja btl2 sem dpn.. pas2 naek sem aku lupe pasal azam aku tu.. hopefully, result aku x menghampakan aku..  huhu.. moga2 aku dapat keputusan yang baik.. aminn... ape pun keputusannya aku redha..

utk menghilangkan rasa cuak, cemas dan sawan yang hampir mendatang nih aku nak tengok cter dil hain tumharaa laa.. 

arjun rampal hencem.... walaupun aku x layan sangat hindustan tapi ntah nape smlm teringin sgt nak tgk..