Sunday, March 7, 2010

minggu yang giler..

adeyh.. aku x tau la kan cmner nak menggambarkan perasaan aku mnggu ni..
mcm org gler kot.. dengan x ckup tidur je cuba sedaya upaya utk menyiapkan asgnmnt..
tapi msih x siap lagi.. mak datuk... aku dah tensen tahap gaban dah nih...
rasanya mcm nak mati nih.. dah r ngan modul ny lagi..
tp tadi aku pegi modul bknny aku dengar pun.. sibuk je aku layan lagu anuar zain(my sayang).. huhu..
smpai tertido2 aku.. objektif aku pegi modul tadi adalah untuk cuci mate.. ngeh3x