Pages

Showing posts with label nonsense. Show all posts
Showing posts with label nonsense. Show all posts

Monday, August 27, 2012

adik pandai komplen..

sekarang pandai dah adik aku dok komplen pasal aku.. diorang kata semua benda nak kene ikut ckp aku. excuse me i second madame kat rumah ok.. jangan nak bangkang bangkang.. huh..

entahlah sejak masuk alam wanita ni banyak benda aku malas nak buat.. kalau boleh aku nak satu benda yang teratur.. aku tak suka dah plan mengejut nih.. sebab aku tau nanti aku jugak yang susah dan kalau boleh aku tak nak susahkan orang lain.. maybe sebab tu la mak ngan ayah ikut cakap aku.. sebab aku betul..  kenapa nak pilih jalan belit belit sedangkan ada satu jalan yang senang nak ikut..


Tuesday, March 15, 2011

tell me

hai..

tadi baca satu blog,

encik blog tu punya ayat macam nih

"tak ingin menyintai dan dicintai"

lebih kurang camtu laa

dan i think...

ayat tu sesuai untuk saya..

biar allah yang tentukan..

but with the person yang saya suka dan berattitude normal

tak kisah laa hensem ke tak

cover macho not allowed

tapi kalau dah macho sangat sangat terima je (typical perempuan)

xoxo

p/s: aku cakap pasal cinta.. kagum tak??
p/s/s: nak senyum hari hari..
p/s/s/s: senyum lagi banyak dari menangis
p/s/s/s/s: aminnn....
p/s/s/s/s/s: tension dengan facebook.. penatnya nak refresh.. macam nak cek result uitm jek


kacaknya senyuman