Monday, August 27, 2012

adik pandai komplen..

sekarang pandai dah adik aku dok komplen pasal aku.. diorang kata semua benda nak kene ikut ckp aku. excuse me i second madame kat rumah ok.. jangan nak bangkang bangkang.. huh..

entahlah sejak masuk alam wanita ni banyak benda aku malas nak buat.. kalau boleh aku nak satu benda yang teratur.. aku tak suka dah plan mengejut nih.. sebab aku tau nanti aku jugak yang susah dan kalau boleh aku tak nak susahkan orang lain.. maybe sebab tu la mak ngan ayah ikut cakap aku.. sebab aku betul..  kenapa nak pilih jalan belit belit sedangkan ada satu jalan yang senang nak ikut..


No comments: