Pages

Wednesday, March 30, 2011

saya anti sayur!!

heyy universe,

tadi lepas buat questionnaire membunuh tu (jangan laa salah lagi.. tak larat dah nak buat soalan nih.. jawab soalan lagi senang dari buat soalan ok!!) aku pun baca laa blog susu sejat tu kan.. tu yang entry pasal kawan dia tak makan sayur tuh..

waah samalah kita tak makan sayur!! sayur tak sedap.. rasa dia pelik.. kalau boleh sekecik kecik sayur tu tak boleh masuk dalam mulut.. nanti rosak selera.. tapi bukan semua sayur yang aku tak makan.. kobis  aku makan!! kacang panjang makan!! tomato makan!! tapi depends dengan cara masak laa kan.. kalo kat kedai punya tak suka laa.. kalau home made punya aku bedal je.. cuma tak makan sayur yang berklorofil nih.. yang hijau hijau pelik nih..

risau gak bila si susu tu cerita kawan dia selalu pening kepala.. maybe bukan sebab tak makan sayur kot (suka hati aku je).. mak cakap kalau nak kulit licin kena makan sayur.. kawan mak cakap "kena paksa anak akak makan sayur"..  tapi anak mak memang takkan makan sayur...

p/s: kena beli supplement nih..
p/s/s: teringin nak makan kfc famous bowl.. xde sayur punnn

2 comments:

sue perbs.. said...

sayur baik utk ksihatan... mcm mana nak sihat ni

Raji and Yeen said...

aku suka sayur
tapi ak tak suka tomato =.=