Pages

Sunday, March 20, 2011

lepas rindu..

haii,

yesterday, uitm ada buat finishing school.. kat mana?? of course laa kat uitm shah alam.. malangnya aku menetap bukan  di shah alam.. so kena merantau.. pagi-pagi buta dah kene bangun.. that what we call spirit right?? hehehe.. thanks to fifa sebab sudi ambil aku kat LRT.. walaupun ada orang lain sibuk nak naik juga kann?? sape dia tu nak amek tempat aku??

ok dah sampai shah alam.. perjalanan terasa sekejap kerana sibuk menghalau nyamuk dan bercerita macam sepuluh tahun tak jumpa... taadaaa.. finishing school 2?? entah aku pun  tak paham dia nak ape.. ceramah pasal current market and so on.. yang lain tu aku aku takde di tempat kejadian.. harap maklum..

but meeting all the girlfriend sangat sangat seronok.. semua orang jadik kecoh terus bertukar jadik melah, timah dan joyah si penyampai gosip..  seronok seronok!!! btw breakfast abes.. kitorang tak sempat amek.. hidup tanpa makanan adalah sangat sangat tak bermakna ok!! terus tak berminat dengan finishing school lagi dah..

tetiba je aku dah sampai bukit raja.. waahh tetiba kata.. dah alang alang jumpa kawan yang best takkan laa nak duduk lagi dalam dewan yang tak best tu kan.. lama gila tak hang out camtu.. empat orang kepochi sibuk menambah pengetahuan sesama sendiri.. best kan?? ingat nak tengok movie but than takde cerita yang best so kitorang lepak kat old town je laa..

lepas tu tukar plak venue.. bergerak ke McD seksyen 3.. betul betul mengungkit kenangan... but before turun kerata nak masuk McD tu chiko si melah suggest nak tengok umah hantu kat seksyen dua tu.. abes laa kitorang round nak cari umah tu.. tapi main agak je sebab tak sure yang mana satu.. but tadi aku google laa nak tengok umah yang mana sebenarnya than i found this

tak tau laa betul ke tak??

tapi nape kita tak perasan eh?? lepas tu pegi rumah hantu seksyen berapa ntah.. sometime i have short term memory.. seram laa gak.. than lepas tu baru lepak kat mcd and terus lupa pasal that scary scary house.. lepas tu, balik laa ape lagi.. dadadada.. 

p/s: banyakkan information pegi finishing school..
p/s/s: rindu nak gosip lagi
p/s/s/s: selasa ni please jadik!!!

2 comments:

sue perbs.. said...

OOOO ko pon melencong gak ek... dri 600 jdi 100 oorg je sesi 3 tu... huhuhu

farah ashikin said...

boring kot.. hahaha.. ko pun mesti lari gak kan??