Pages

Saturday, March 26, 2011

happy sunday...

haii,

just nak bagi summary for this week.. konklusinya sepanjang minggu nih emosi tak stabil.. rasa rasa macam homesick laa puncanya.. miss my mum, miss my dad and miss sikit sikit my adik adik.. wahhh rindu.. baru tiga minggu tak balik kot.. camner nanti kalau jared padalecki propose pastu ajak duduk kat england lepas kahwin?? padan muka sendiri.. eh tak!! i rela je.. keje rajin rajin pastu belikan umah untuk diorang kat england sekali..

than tadi pegi job fair di PWTC.. ok i admit.. first time pegi sana.. SAKAIII!! tapi rasa macam tak berbaloi je pegi sana.. orang ramai sangat.. nak jalan pun susah.. nak buat survey lagi laa susah... sempit sangat lorong uolls bukak 2.. besok kasi besar eh.. ternoda asyik berlaga laga dengan lelaki bujang hensem macho bukan muhrim nih.. tapi untuk course yang aku amek ni macam tak banyak peluang ke aku yang terlepas pandang.. tapi serius aku rasa tak banyak... tapi di penghujung hari menikmati makanan yang enak adalah paling best... ermmm..

ok lastly before nak pengsan selama lapan jam ni kan, just nak cakap sorryyyyy.. tapi sure ko tak baca.. hahaha.. kita kawan lagi kannnn? that day tak sengaja.. pastu bukan sengaja tak angkat ko punya call tapi betul betul betul aku dah tido time tu.. hello ko kena sedar kita dah dewasa ok.. antibodi dah tua.. tido pun ikut sedap mana nak letak je.. damn it.. aku tak merajuk, aku tak sentap... jom kita kawan balik.. tak nak kawan olok olok lagi.. tehee.. daaa..

p/s: england??? heyy paris laaa..
p/s/s: tak sure laa si jared tu duk england.. macam dah salah disitu..
p/s/s/s: tetiba teringin nak pindah jakarta laa plak!! jom baim wong..

3 comments:

sue perbs.. said...

tk bebaloi ek? ko de intrview tk? nsib bek ak tk g..

farah ashikin said...

xde pun.. sme bank adelah bukak interview.. y lain drop resume jek

sue perbs.. said...

ooo yeke... ak yg keje sini pon blom kene intrview lgi