Pages

Thursday, March 31, 2011

jangan hubungi saya selepas 12 malam...

hello universe,

tajuk bunyi macam bisneswomen je kan... hahaha.. pukul 12 malam adalah masa bersama keluarga.. sebenarnya maksudnya camnih: pukul 12 malam tu time aku dah tido.. pukul 11 aku dah tido sebenarnya.. sekarang pukul 9.40 ni pun aku dah ngantuk.. ok type laju laju..

pantang laa kalau orang buat miss call or call time time macam tu kan.. sorry i takde boyfriend (motip tulis kat sini??) so tak alert laa dengan bunyi bunyi telefon nih.. bila balik umah je telefon tu tak keluar beg dah.. tak peduli pun kondisi dia camer.. ade bateri ke tak.. than, bila nak tidur barulah cari henfon.. nak set alarm laa kununnya walaupun tak sempat nak set dah tido.. so jarak telefon tu dengan aku sangat laa dekat..

sebenarnya point nak cakap ialah aku terkejut.. aku punya mind set kalau orang telefon malam malam nih mesti ade emergency kan?? macam risau.. boleh gugur jantung uolss.. tak suka.. pastu bila dah angkat just nak tanya ko sihat?? ko tengah buat ape?? paling aku marah kalau aku tak boleh tido balik lepas tu.. geram geram.. kalo miss call lagi laa aku sakit hati.. mesej takpe.. kemungkinan untuk aku bangun sebab dengar bunyi mesej adalah tipis..

btw, besok balik umah!! terujaaa!! dah lama tak balik.. hehehe.. tapi abang askar aku dah takde laa plak.. posting jauh jauh lagi.. takde orang nak kawan aku sampai tren berlepas..

p/s: beg tak kemas lagi.. kemas pagi besok sempat tak??
p/s/s: kenapa mandi pagi lagi lama dari mandi petang??
p/s/s/s: aiskrim vanilla boleh sembuhkan food poisoning?? penawar terhebat!! suka!!

2 comments:

Raji and Yeen said...

haaaa ad spe call kau tgh2 malam tu?
btol la nak nyer dh tdo mngacau jer =.=

farah ashikin said...

2 laaa.. x sukaa betull