Pages

Monday, May 23, 2011

cityville

haii!!

dah lama dah tak main benda ni.. tapi sebab request tak berhenti.... amek ko!! dah start addicted balik.. dulu ye laa.. masa praktikal.. malam sekejap je.. kena tido awal.. dekat opis pakai broadband je plak.. sumpah lembap macam katak (tak tau ape kena mengena dengan katak).. lagi lagi kalau dah limit..

setelah menjadi panganggur tegar selama beberapa minggu~ dah nak masuk sbulan dah pun... huh.. aku main balik game nih.. start laa.. sape suh korang still antar request game tu kat aku.. pasni sila bantu saya besar kan bandar saya..  hell yeahhh!!

eh jap.. laptop ni xde snipping tool.. kejam betul.. baru ingat nak buat promosi bantu bandar saya.. cehh!! semua org tau kan cityville tu ape?? jawab tau je.. terima kasih..

p/s: al-fatihah for landslide victim :(

No comments: