Pages

Friday, May 27, 2011

benda golek golek

salam satu malaysia semua!!

sejak dua tiga hari ni kan aku perasan macam ada benda golek golek atas rumah.. biasa laa kan, aku kan selalu tido lambat.. pastu kadang kadang dengar benda macam golek golek atas bumbung.. ingat perompak ke ape.. mula mula takut gilaa.. habis semua lampu aku pasang.. tapi lama lama lantak kau laa.. malas dah nak bangun pasang lampu, pastu kena tutup balik..

tapi kadang-kadang benda ni ketuk @ langgar tingkap jugak.. aku still konfiden yang tu kucing.. tak kisahlah yang cute atau yang kurap.. tapi aku yakin dia kucing.. btw mak aku selalu sidai baju malam malam.. kira sebelum tido mak aku dah jemur baju la.. takut pagi tak sempat.. ampai rumah aku dalam kawasa berbumbung laa kiranya.. lepas tu setiap kali angkat kain tu keesokan harinya mesti ada yang hilang.. pelik kan.. bukannya yang mahal mahal pun yang bersidai kat situ..

pelik kan!! sape laa yang ade atas bumbung tuh.. kang roboh bumbung tu sape nak ganti??? malam kitorang satu family boleh tengok langit plak.. aishh..


dia ni kot yang sesat atas bumbung rumah aku..

p/s: jay chou datang sini.. betul ke??

3 comments:

sue perbs.. said...

hantu kak limah kot.. kite bako je

farah ashikin said...

vampireee

sue perbs.. said...

hantu kak limah laa... ade dngr tk die nyanyi... enjet2 semut, siape saket naik atas..

kirim salam kat hantu kak limah ek