Pages

Tuesday, May 10, 2011

saya hot!!

hye peeps..

aku bukan laa nak merungut pasal cuaca segala bagai.. kepanasan melampau nih memang semua orang rasa so takdelaa perasaan cemburu terhadap orang lain..biasanya kalau panas kita masuk rumah bukak kipas laju laju dan masalah berkurangan.. tapi yang buat aku panas bila nak bukak kipas laju laju tak boleh sebab takde elektrik.. ok sekarang dah dua jam takde elektrik..  rosak dah segala rutin aku.. adeyhhh.. nak mandi pun tak boleh sebab takde cahaya.. kang tersabun badan dengan clorox plak..

boring laa.. cepat laa ada balik letrik nih.. nak tengok tv.. bateri laptop kalau abes aku dah takde hiburan dah.. takkan nak berjoget satu umah lak.. lagi laa panas.. btw en TNB.. ayah kita bayar bil tiap tiap bulan tau

p/s: officially penganggur :)
p/s/s: objektif utama: cari keje dan ganti puasa!!

2 comments:

afifahadit said...

owhh opisku sejuk beraircond :))

btw,ske objektif ke2 ko haha

farah ashikin said...

hehehe.. sweet kan??