Pages

Thursday, May 19, 2011

family dinner

saya suka family dinner.. time tu la kita nak update semua benda kat family.. nak kutuk adik beradik sesama sendiri.. walaupun sometime makanan tu biasa biasa je tapi kalau kita makan berebut rebut mesti seronok.. kat rumah aku memang wajib ada makan sama sama ni kalau ayah tak kerja petang or ada yang kebulur tak dapat tahan lapar sampai waktu dinner.. dulu aku tak suka sangat sebab banyak sangat nak kena kemas nanti.. tapi yang paling aku suka kalau venue dia kat restoren.. tapi tu sebulan brape kali je takpun kalo ade special day..

boleh gosip gosip gitu


antara kebaikan family dinner nih:
  • anak beranak akan lebih berhubung antara satu sama lain.. kira takde kes pendam pendam perasaan laa.. kalau family aku semua orang tak boleh simpan rahsia among us.. mesti nak cerita jugak..
  • semua orang akan makan makanan sihat.. sebab masak kat rumah kan.. tapi kalau makan kat kfc pun kira sihat laa jugakk kan?? iklan kfc yang cakap..
  • ada orang kata kalau kita selalu makan dengan anak anak kita nanti result exam anak kita jadik bagus.. maybe diorang baca buku di mea makan (anak2 kita?? since when??)
  • ketegangan dekat rumah pun akan berkurangan
  • family kita takkan terpengaruh dengan benda benda tak elok..






p/s: bila kita nak makan pizza lagi????

No comments: