Pages

Monday, September 6, 2010

saya nak barang free!!

assalamualaikum n selamat berpuasa..

sedar x sedar dah nak abes pose kan.. mcm skejap je rasa.. x sempat nak beribadah bnyak2 (menyesal).. lagi berapa ari je lagi nak raya.. best2.. bley makan puas2.. pakat la ye kawan2ku buat open house.. mesti datang punya laaaa.. yang penting skali u all masak kena sedap.. hehe.. baru laa bley mkn sampai tambah2.. 

sempena ari raya yang bakal menjelang ni jangan harap laa korang nak dapat duit raya daripada aku.. nak tau sebabnya??? sebab duit PTPTN aku dah abes.. btw kalo ade lagi pun bknnya aku nak bg kat korang pun.. mcm x caye je duit 2 dah abes.. mak aku ckp aku mkn duit 2.. tp mn ade.. bknnya sedap pun makan kertas.. buat sakit perut jee... lepas cuti raya ni aku hanya bergantung kat duit parents aku jee dan sedikit duit raya ehsan daripada sesiapa yang sudi memberi.. sob..sob.. so to all my friend pasni kite makan kat medan je ye.. air kite buat sendiri kat umah...


aku dah puas mengkaji mn duit aku pegi.. aku x nampak pun hasil dye melainkan sepasang kasut, sebuah beg n beberapa helai baju.. itu saja.. makan mahal sangat ke kat shah alam?? aku rasa sebab aku makan banyak kot.. huhu.. pasni aku berharap ade laa org bg aku benda2 free untuk aku nyambung hidup sebagai seorang pelajar universiti.. antara benda free yang bley disumbangkan ialah:

 
banyak ni pun xpe..


 
kalo bley nak kaler lainn.. x mau itam


 
i love jimmy choo

 
kalo dpt stefan skali pun xpe
 

hoho.. ini antara wishlist aku pada malam yang penuh berkat ini.. dah mcm sorority life plak aku rasa.. 

No comments: