Pages

Sunday, August 29, 2010

happy hujung minggu..

assalamualaikum,

heppy weekend everybody!!!! x tau nak cakap ape but boring gler kot.. hooooo.. sepatutny bley je blek umah.. nape laa aku x blk??? nak siapkan asgnment laa kununnyaaa.. tapi haraaaammmm... dari tadi aku duk belingkar dalam bilik ini seperti ular sawa yang kekenyangan padahal aku puasa.. x tau nak buat ape..nak buat asgnment??? aku rasa buat cover page je la kot.. 2 pun x buat lagi.. dush dush dush.. NAPE NGAN KO NI FARAH OIII??? mcm pelik je sebut nama sendiri.. sedapnya nama aku.. hehe..

ok fine.. bukan aku x nak buat asgnment 2.. tapi aku tgk kertas2 dan buku2 ni sumer mcm payung kat bazar ramadhan 2.. siap ade asap ayam percik lagi.. perghhh.. pastu ble aku bkk laptop aku tgk skrin laptop 2 mcm nampak je tren yang akan bawak aku blk gemas.. sory saya x bley fokus.. mcm la selama ni aku fokus kan?? tp ini lbey x bley fokus.. aku dah rasa macam ade satu suara yang suruh aku baring2 dan tido seperti princess yang sesat dalam hutan.. tapi x boleh begitu.. nnt bile nak pegi bazar ramadhan kena basuh muka.. kite x bley membazir air... betul kan??

sekarang nak buat ape?? nak makan?? x boleh.. nnt kena ganti pose banyak.. nak tgk tv??? mls laa nak tgk cter dongeng tv3 tuh.. x pasal2 aku kena kutukan.. ape yang boleh dilakukan??? selain daripada menunggu penuh sabar bilakh pkul 5.30 itu akan tiba kerana itulaa waktu yang paling afdal untuk ke bazar ramadhan.. selepas itu, kena tunggu plak detik 7.24 (kot) yakni waktu berbuka pose..

darling, i boring tau x??

No comments: