Pages

Sunday, August 1, 2010

plz la girl!! dont be toooooooooo cheap..

haiii..
aku nyampah laa baca tajuk paper skrg.. bnyak betul masalah gejala sosial.. kalo dulu time skola2 slalu je tulis pasal "gejala sosial di kelangan remaja" tp skrg amek ko berlambak berita camtu.. bdk2 skrg bley copy paste je dari surat khabar.. x yah nak pikir nak tulis psal ape..

y plg x bley diterima akal ialah kebanyakan yang buat benda x senonoh 2 plajar2 ipt.. nak kate xde akal @ bodoh 2 x logik laa kan.. dah masuk universiti pun.. kalo diorang ni bley berfikir ngan bagus mesti x kan sanggup nak buang and bunuh baby2.. ade y snggup wat tarian tiang laaa.. diorang x pikir ke mak bapak diorang kat kampung..

x nak la kate aku ni baek sangat.. dulu masa skolah dulu2 kalo suh pilih tajuk pasal gejala sosial aku pilih tajuk "LEPAK" tapi sekarang aku mcm dah msuk dalam golongan cm2 gak r.. tapi setakat lepak2 2 aku rasa ok lagi kot (bela diri).. sebab tmpat pun terbukak.. n kte just lepak je.. bkn nye berpeluk pun kat situ..

tapi sekarang kebanyakanny dah x tau malu.. dah mcm kat paris dah aku tgk.. kalo setakat pegang tgn 2 aku rasa mcm normal lg laa.. tapi kalo y terlampau lebih dari tu, itu mmg x patut.. plz laa respect.. kte org melayu.. yang paling penting kte islam.. nak msuk neraka ke??? yang perempuan plz respect urself.. smpan ur harga diri utk husband u all laa..

No comments: