Pages

Friday, August 13, 2010

my life!!

HAIII...
jarang gler update blog skrg.. haishh.. asyk bc blog org je.. lgpun xde cter yang best pun nak kongsi2 kat sini.. dah tiga ari dah sumer umat islam berpuasa.. btw selamat berpuasa untuk semua.. mengantuknya mate.. bulan pose nih asyik nak tdo je.. lagi bnyak tdo daripada berjaga.. ngantuk2..

sem ni adalah sem2 yang sangat2 memenatkan kalo nak dibandingkan dengan sem2 yang sebelumnya.. hoho.. bnyak ny keje.. pastu siap kena msuk kampung lagi.. aishh.. maybe dye nak ajar orang mcm aku nih jdk lagi peramah kot.. tolonglahh.. aku mmg ske jln2 nih tapi nak packing barang 2 yang aku mlas.. pastu ble dah blk umah kena kemas blk..

dah la bulan2 pose nih duit mengalir je.. income xde pun.. x tau laa sempat ke x bertahan smpai ujung sem nih.. mengikut firasat aku kompom x sempat!!! mak ayah tolong.. lagi satu nak bgtau, pendrive saya hilang.. tolong!!!! mn nak cari nih?? dah abes satu umah selongkar tapi x jumpa pun.. sedey2 :(.. sob..sob..

tapi pengalaman yang paling dahsyat yang aku dapat ms bulan pose ialah masa first day pose aku x dapat nak bukak pose pada waktu yang ditetapkan.. hampeh betul.. order air pun pukul 8 br dapat.. x sweet langsung.. pastu blk umah tros tdo dalam keadaan yang lapar skali.. huhu.. pastu pada pkul 2.30 pg br dapat bkk pose merangkap sahur skali.. tsk tsk tsk... kesimpulannya sila pegi ke bazaar ramadhan awal2.. sekian terima kasih

No comments: