Pages

Friday, July 2, 2010

dush dush dush..

yo wassup,
firstly kan aku berharap sangat kalo uitm shah alam 2 pindah belakang umah aku.. huhu.. kan senang.. tapi x dapat la nak kekalkan nama sebagai UiTM SHAH ALAM lg.. x kan laa x bley berkorban sket utk plajar yang baek nih.. x payah la aku susah payah sewa rumah, pegi naek bus sumer 2.. korang x rasa bernas ke idea bijak aku nih?? sangat2 bernas kn?? by the way, aku sangat2 la malas untuk kembali ke shah alam.. aku sebenarnya jenis yang home type pnya org.. kalo aku dah sampai umah betul aku nih aku dah malas nak kuar dah.. sumer ade kat umah.. buat ape nak kuar.. tapi kalo skali aku nak kuar umah aku x nak r kuar dekat2 nih.. aku nak tempat yang lebih setengah jam nak sampai..

tadi aku tgk world cup.. brazil lawan belanda.. mule2 aku sokong brazil.. skrg aku sokong belanda.. hehe..nape sumer pasukan yang kuat2 dah kuar ek?? feng shui salah kot.. biasenya pasukan y aku sokong mesti kalah.. dlu aku sokong jepun (sokong asia lorh) kalah dah.. pas2 portugal.. pun blk dah.. lantak laa.. bkn je aku jdk bookie pun.. hehe..

sebenarnya aku jeles tgk orang yang boleh berucap depan orang ramai.. x yah ramai sgt laa.. dpn kls pun ckup.. aku takut betul.. mcm x ckup smgt.. aku ckp laju2 nak bg cepat abes..  sekati aku je.. kan aku penah ckp aku kurang self esteem.. huhu.. sumer orang ade kelemahan kan.. tapi aku bersyukur sgt2 sebab aku ade kwn2 ngan family slaloo tolong aku y kalut nih..

sebelum bukak sem ni aku sebenarya plan nak beli beberapa barang keperluan.. antaranya termasuklaa kertas kajang, pen, beg dan kasut.. kasut wajib oooo.. aku dgr ade org kena saman RM200 sebab kasut x menepati citarasa uitm.. aku pnya kasut mn menepati citarasa mereka.. kasut bertutup pun aku xde.. adoyaii.. kte kena cari kasut yang mesra alam kan.. contohnya mcm nih..

 
mesra alam kan.. gerenti kaki pun x busuk.. hoho.. bagus kasut nih.. aku sebenarnya x ske kasut2 bertutup nih.. kesian jari tersepit.. nnt darah x berjalan dgn baek.. tapi kalo sport shoes aku ske.. walaupun aku x ske sport2 ni kan tp kasut dye selesa laa.. k laaa.. ngantuk r buat karangan nih..

No comments: