Pages

Wednesday, June 23, 2010

aku semakin tua!!!

holla,
sekati aku je wat tajuk mcm nih.. utk pengetahuan korang aku mude lg ok.. x keluar lg dari usia remaja.. ape y buat aku rasa semakin tua.. erk membesar sebenarnya ialah cuti sem dah nak abes!! naek sem ni aku akn masuk sem 5.. OMG!! sudah mau grad rupanya.. hopefully aku dapat grad pd waktunya yakni pada umur aku 22 18.. tnggal satu sem je lg nak praktikal.. gosh.. camner laa aku nak praktikal nnt.. dah laa aku ni lower self esteem sket.. takutnya.. khinzir betul..

dalam aku mengenang nasib y aku semakin membesar nih (umur ye bkn badan) aku teringat time aku mula2 menjejakkan kaki ke bumi uitm.. so kebudak2kan.. ble nak kena mak ngan ayah nak balik mule laa nak nangis.. FYI sebenarnya skrg pun mcm 2 lagi.. ble aku nak blk kampus aku tetap cm2 gak.. mcm nak angkut je diorang skali.. mcm 2 digelar cengeng ke?? x kot..

then ble kls start aku jumpa member aku y happening tahap kerbau.. i like.. abes sumer tempat ktorang pusing.. sesat blakang kire.. ktorang kn cute (jgn loya meyh.. kenyataan..)


some of the pic ms awal2 bergelar mahasiswi.. muke sumer mcm minyak seri murni "suci dan murni".. papepon korang memang best..

1 comment:

afifahadit said...

terharu tgk pic2 dlu..mude cun manis abes weh!!!!! ahahahahahahha jom3 g shopping lg ;P