Pages

Tuesday, July 13, 2010

please, dont call my name!!

assalamualaikum,
sudah lbey dari seminggu x update blog.. malas gler nak update.. lagipun aku dah kembali jadik perantauan.. huhu.. walaupun dah seminggu lebih tapi tetap homesick.. cmner 2?? haha.. tp x kesah laa.. berbalik pada tajuk asal..

actually, aku nak cter pasal one my new lecture untuk this sem laa.. dye ajar satu subjek y aku amek sem nih.. lect ni memang mmg mcm garang gler.. kalo x pakai kad matrik  x bley msuk kelas dye.. dah r aku dah 4 sem sebelum nih x penah pkai kad matrik pegi kelas.. tetiba kena pakai.. so aku pun kena laa buat reminder bnyk2 supaya x lupe nak bawak kad matrik.. hehe.. satu lagi, kalo nak msuk klas dye kena pakai ikut sahsiah rupa diri.. kelam kabut ko cr baju.. last2 pakai bj kurung je..

lect ni gak dye ske buat sistem Q & A before kelas start.. pastu dye panggil nama.. 2 yang aku lemah 2.. dah la aku ade masalah gugup x bertempat ni kan.. benda dalam kepala mmg ade jawapan, tapi skali dye pnggil sumer 2 ilang.. haha.. gler kan aku.. aku tgh try nak buang bad habit aku ni laa.. tp x berjaya2 lagi..

but aku respect ngan dye.. dye buat aku prepare lps aku kuar dr U nnt.. so aku bley prepare ble time aku keje nnt kan.. xde r mcm culture shock gitu.. haha.. so aku kena la bergaya hari2.. haha.. pape laa.. bsk aku ade kls dye.. nak baca buku(dgn penuh bersemangat).. daaaa

No comments: