Pages

Wednesday, July 27, 2011

insomnia

sejak akhir akhir ni aku prasan yang aku dah terjangkit penyakit nih.. hohoho.. sangat sangat menyakitkan hati!!! pukul 4 pg pun terkebil kebil lagi..  tp dalam seminggu ni aku try laaa buat satu eksperimen.. akhirya aku dapat solution!! rupanya-rupanya kalau kita melapangkan or kiranya fokus kepada nak tido je buat kita senang nak tido.. kira tak payah pikir laa bsk nak buat ape xpun berangan tak tentu pasal.. so tak payah berangan sebelum tido.. tapi kan kalau aku tak online sebelum tido lagi cepat lelap!!

p/s: td baru pegi lagi satu interview.. doakan saya berjaya

2 comments:

afifahadit said...

good luck!!!!!!!!!!!!! ^^ t leh jd career woman! hohohoh

sue perbs.. said...

siapa la yg ko fikir tiap2 mlm smpai tk leh tdo tu.. huhu.. interview kat ne?