Pages

Tuesday, July 19, 2011

durian!!!

sekarang musim durian kan?? mana mana pegi semua ade orang jual durian tepi jalan.. rumah aku pun kena tempias tempias si durian ni jugaklahh.. family aku jenis yang macam ketagih dengan durian.. dah macam dadah la kiranya durian tuh.. tapi aku jenis tak laa gila sangat dengan durian tuh.. makan sikit sikit je laa.. hal ini disebabkan sebab aku tak suka rasa panas lepas makan durian.. tau laa kan rasa dia macam mana.. rimas!!

 btw td aku baru lepas makan durian.. DENGAN BANYAKNYA!! kira lebih dari yang sepatutnya.. tadi aku lapar pastu semua orang dah tido.. aku nampak durian je dalam peti ais.. hehehe.. durian kan hot sekarang macam video klip kfc tuh.. eh tak bersih lagi hot..

fyi, aku jumpa video pre wedding nurul syuhada ngan laki dia.. very sweet.. macam video klip lagu bruno mars plak..



p/s: very the sweet kan
p/s/s: still hungry bebeh..

No comments: