Pages

Wednesday, June 1, 2011

owh saya lupaaaa

selamat malam..

aku baru teringat yang aku ada reunion skolah.. gosh!! tu pun lepas baca ada orang post kat fesbuk.. lagi seminggu nak reunion baru aku perasan.. huhuhu.. tak sempat laa nak pakai safi rania macam nih.. btw nak pegi ke tak?? this week sangat sibuk laa..

tapi kalau pegi mesti segan.. semua orang dah besar kot.. mesti dah lainn.. ade yang dah bekerjaya.. aku penganggur je kot.. ade yang dah kahwin *jeless.. nak sembang pasal ape?? owhhh gemas dah maju sekarang.. stesen keretapi makin besar.. kfc pun dah ade.. tak lama lagi ade wayang kot.. xpun cuaca sekarang tak menentu laa.. kejap hujan kejap panas.. pening kepala I..

nak pegi ke tak?? ke nak pegi kenduri kahwin?? boleh makan free.. tak payah keluar modal.. boleh curik sirih nak makan.. malas nak fikir laa.. nanti dah sampai harinya aku pegi laa mana mana.. jangan duduk rumah je sudah lahh..

p/s: bila nak kerja nih??
p/s/s: heboh pasal budak 14 tahun cakap dia dah tak dara.. lantak ko laa kiahh

2 comments:

afifahadit said...

safi rania xthn..haha
curik sirih pun ak xthn..matyang ye anda skunk :P

farah ashikin said...

well.. hahaha..
nak buat camner.. haha..
sireh tu aku baca blog akak ko.. terpengaruhh