Pages

Tuesday, June 28, 2011

nak kaya tapi malas nak keja..

ni kalau mak aku baca ni mesti dia hempuk aku dengan kerusi.. huhu.. tetiba rasa best laa duduk rumah.. dah lama tak duduk rumah lama lama macam nih.. makan minum semua cukup.. teheee.. aku dah bebas dari financial problem (buat sementara waktu) aku ade jugak try cari keja kat jbstreet tuh tapi cari je laa yang aku apply sikit gila..hehehe.. tapi kadang kadang rasa nak keja tu ade jugak kan..

btw, baru balik dari holiday.. pegi kelantan ye anak anak.. sangat sangat menyeronokkan.. rasa macam nak pegi lagi.. next year nak pegi mana plak? Taiwan boleh tak ayah?? nak pegi cari jay chou.. yuhuuuu..

sebenarnya aku kadang2 boring jugak duduk rumah.. aku nak keja tapi taknak area lain.. nak dekat umah aku jugak!! boleh?? huhuhu


p/s: LOL (lots of love)

2 comments:

sue perbs.. said...

wah sampai kelantan.. nape tk g tengganu leh jumpe Jah Jambu

farah ashikin said...

hahaha.. lama x dgr.. jah jambu