Pages

Friday, November 26, 2010

cakap dengan tangan..

hello diary!!

aku maybe sepatutnyadah lega sekarang.. sepatutnya.. aku dah abes exam(mintak-mitak tak payah amek lagi) dan aku dah dapat tempat praktikal (thanks tomy parent).. tapi aku tetap tak selesa.. bukan tak selesa tapi macam tak sedap hati.. adrelin meningkat barangkali.. aku rasa semua orang rasa macam tu kot.. nanti besok-besok aku siasat.. sekarang waktu macam ni aku rasa semua orangdah tido kot..

arini aku sakit perut.. maybe sebab makan banyak sangat kot.. ayah aku cakap aku stress.. teori tu boleh diterima pakai.. penat tak korang kalo stress or ade problem pastu korang pikir satu penyelesaian yang mengarut atau tak boleh diterima akal.. sebagai contoh dulu masa aku kat uitm pastu besok ade presentation.. aku kalotak ready nak present aku akan berdoa supaya fakulti aku terbakar.. then tak payahlah buat presentation.. hehe

orang cakap semua masalah tu akan ade penyelesainnya.. just talk to my hand and let it go smbil itu fikirkan penawarnya..

p/s: tido lagi baik

No comments: