Pages

Friday, November 12, 2010

aku bukan lagi kanak2


salam diariku!!

lama gila x datang sini.. maaf.. bukan disengajakan.. ia terjadi kerana banyak hal yang lebih penting berlaku dan terus menghalang aku dari terus bermonolog disini.. hari ini aku akan  mencoretkan segala titik peluhku selama ini.. selama aku masih belum matang.. selama aku masih belum menyelesaikan masalah sendiri.. selama aku masih tidak dapat berinteraksi dengan baik.. selama juga aku belum mengesan kekasih hati.....

haha.. sumpah benda kat atas ni poyo.. uishhhh.. kalo aku bley tulis betul2 mcm kat atas ni sumpah aku bley kalahkan ahadiat akasyah.. aku nak keluarkan naskah yang lagi bagus dari lagenda budak setan (pofff.. berangan dan mengarut) ok2.. aku continue.... disini dengan gembiranya aku ckp aku dah abes exam.. diulangi dah abes.. aku mohon sgt xde paper yang failll.. amin.. ya allah tolong hambamu ini.. tapi masalah still wujud dalam kepala otak aku nih.. x tau nape.. praktikal.. praktikal.. x mau cakap.. nnt aku stress.. lalalala~ telah ku percayakan hati ini padamu agar kita x saling risau.. risau risau risau

aku sedih jugak.. sebab pasni x bley dah main-main ngan kawan-kawan yang terbaik.. mesti lepas ni aku berubah menjadi skema.. xde kawan nak lepak.. xde kawan nak makan mcd.. mesti aku rindu kat kelas bm216 5a.. i will.. sumpah.. nape last sem kita baru nak kumpul sama2..
 
bm216 senget


 
ok.. dah malas dah nak upload.. sebenarnya banyak lagi.. tapi nanti.. lain kali sambung

No comments: