Pages

Sunday, May 30, 2010

keluar rumah..

holla,
pada hari ahad y mulia ini aku telah pergi ke jakell (btl ke eja cmni??) utk membeli bj raye.. cewahh.. lg brape bln je lg kot nak raye.. kena siap awal2 kan.. tp td kat dpn jakell segamat 2 ader satu expo kot kat situ.. dgn cuaca panas terik tu aku singgah la gak kn.. erk.. x beli pape pun.. tp aku amek gambo ngan nenas!! excited jap:).. korang pernah ke amek gambo ngan nenas??
with my mom...

selalu kalo amek gambo sorang xde.. adoyai.. this time ayah ku y ku sayang xde sebab beliau y amek gambo.. BTW inilah kali pertama aku kuar rumah dgn jarak lbey dr 1km sejak aku blk dari cuti.. hehe.. 2 y aku nak post kat sini nih..

kadang2 aku terpikir gak nak update blog ni kan, tapi sebab aku x kuar rumah aku x tau ape y berlaku and ape y aku lakukan setiap hari adalah sama.. same as usual.. sumer program kat tv aku dah hafal.. hehe.. so aku duk  ternak lemak2 kat badan aku je laa..

pusing balik kes aku carik baju raye td, aku dah jmpa y aku berkenan.. kaler oren.. oren lg.. tp x beli kat jakell.. belikan kat kdai y dekat area jakell.. hehehe... sian kat jakell 2.. aku bkn x nak shoping kat ko tp aku mabuk r dgn bau kain ko y melambak 2.. dah r org ramai..

kdg2 aku rindu gak dgn shah alam.. kdg2 jer laa.. tp slalunya x laa... x rinduu pun.. tapi duk rumah tnpa sebarang kerja y memenatkan dan menstresskan pun pnat gak.. tp aku lg prefer duk umah.. hehe.. x yah nak pikir pape pun.. tp aku rindu rumah usangku di shah alam itu n kawan2 seperjuanganku.. huhu..





No comments: