Pages

Monday, August 8, 2011

humble brag

pernah dengar tak perkataan nih?? aku baru tahu masa tengok cerita NCIS-LA.. benda ni adalah habit kebanyakan orang.. termasuk aku.. huhu..


humble brag ini mengikut google bermaksud "a humble brag is basically a specific type of bragging that masks the brag in a faux-humble guise."..  ambik!! sebijik aku copy.. huhu.. dalam bahasa melayu ialah berlagak dalam nada merendah diri... contohnya, "malunya aku tumpahkan air kat peha jay chou".. sebenarnya bukan nak mention sangat malu tu, tapi jumpa dengan jay chou yang dimaksudkan.. kiranya dia nak orang tau yang dia dah jumpa jay chou.. ko mampu??


just follow twitter humblebrag kalo nak baca tweet2 berlagak dari orang lain.. so start from now, mari kita cakap berlapik-lapik.. tapi aku suka tweet yang nih "I find it hard to gain weight. Tips to get fat people! Go!" ko ingat ko kurus laa ye!!


p/s: beratnya nak bawak laptop pegi mana2, sakit bahu.. nasib baik ade Ipad 2 nih..







2 comments:

afifahadit said...

haha xleh blah!! haii la bos..mintak2 dpt bonus byk ckit raye ni..leh la merasa ipad2 @ laptop macintosh :p

farah ashikin said...

hehehe.. mintak2 ade org bg aku keje..